Informacija

 

Pasvalio Lėvens pagrindinė mokykla

Kalno g. 34, Pasvalys,  LT - 39121 

Dir. tel./fakso numeris (8 451) 34352

Raštinė (8 451) 34213

El. paštas levensm@pasvalys.lt

Mus rasite:

https://www.facebook.com/pasvaliolevenspagrindine.mokykla

 

Siūlome darbą 

 

Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos Ustukių skyriuje

reikalingas priešmokyklinio ugdymo grupės pedagogas.

 

 

Nemokamas KET testas

 

http://www.teises.lt/nemokamas-ket-testas.html

 

www.ketbilietai.lt

 

 

 

Paieška

Lankytojų skaitiklis

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien447
mod_vvisit_counterVakar713
mod_vvisit_counterŠią savaitę3883
mod_vvisit_counterPraėjusią savaitę5488
mod_vvisit_counterŠį mėnesį19078
mod_vvisit_counterPraėjusį mėnesį24823
mod_vvisit_counterIš viso214715

Prisijungę: 11
Jūsų IP: 54.198.58.62
,
Šiandien: Sep 23, 2017

Apklausa

Kaip vertinate šią svetainę?
 

ŠIAURĖS ŠALIŲ BIBLIOTEKŲ SAVAITĖ

Lapkričio 14–20 dienomis mūsų mokykloje vyko integruotos pamokos, skirtos Šiaurės šalių bibliotekų savaitei.

2016-ųjų metų Šiaurės šalių bibliotekų savaitės tema - Ateitis Šiaurės šalyse. Šis motyvas atsispindėjo visose balsu skaityti parinktose knygose. Plakatą sukūrė suomių iliustratorius Ville Tietävainen.

Plakate yra dvi dalys. Smėlio laikrodžio viršus simbolizuoja dabartinę grėsmę klimatui, o apatinė dalis – iliuziją į šviesią ateitį.  Smėlio laikrodis – tai laikas ir jo tėkmė. Kylantis vanduo po truputį pildo smėlio laikrodį. Viršutinėje dalyje dominuojantis objektas – ledkalnis. Vanduo kapsi ir laikrodžio inde vandens po truputį daugėja. Tačiau dar ne viskas nugrimzdę. Viršuje plūduriuoja knygų valtis. Tai simbolis to, kad mes, dalindamiesi žiniomis, išmintimi ir fantazija, dar galime išgelbėti civilizacijos ateitį.

Lapkričio 14 d. 8b klasės mokiniai per lietuvių ir fizikos pamoką skaitė Grenlandijos rašytojų novelių rinkinio, ištrauką „Naftos skonis“. Bandėme isivaizduoti, kad gyvename 2040 metais. Kokia šalis yra tapusi turtinga naftos pramonės dėka, bet pasekmės labai liūdnos. Savo kurtuose plakatuose ieškojome atsakymo, kaip mes galime prisidėti prie gamtos išsaugojimo. Mokiniai rašė rašinį „Kaip aš įsivaizduoju ateitį 2040 m.“ Daugelis rašė Arkties vandenyno gyvūnų laiškus žmonėms.

 Ketvirtokai per anglų kalbos integruotą pamoką su mokytoja Jolanta Rastauskiene prisiminė Šiaurės Šalis, jų panašumus ir skirtumus, skaitė norvegų rašytojo Stiano Hule ištrauką „Garmano vasara“. Mokiniai skaitydami ištrauką emocijas išsakė ne tik žodžiu, bet ir rodydami savo pačių pagamintomis ­ ,,nuotaikėlėmis“. Skaitymus užbaigėme sukurtu piešiniu ir jų aptarimu.

Trečios ir penktų klasių  mokiniai per lietuvių k. pamokas skaitydami ištrauką „Garmano vasara“, prisiminė savo pirmą dieną mokykloje, rašė Garmanui laišką, diskutavo apie tai, kaip savo ateitį įsivaizduoja jaunas ir kaip į tai žiūri senas žmogus.

Atsakėme į klausimą, kaip mes, dalindamiesi žiniomis, išmintimi ir fantazija galime prisidėti prie savo ir mūsų ateities.

Mokyklos bibliotekininkė Birutė Kazėnaitė