Informacija

 

Pasvalio Lėvens pagrindinė mokykla

Kalno g. 34, Pasvalys,  LT - 39121 

Dir. tel./fakso numeris (8 451) 34352

Raštinė (8 451) 34213

El. paštas levensm@pasvalys.lt

Mus rasite:

https://www.facebook.com/pasvaliolevenspagrindine.mokykla

 

Siūlome darbą 

 

Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos Ustukių skyriuje

reikalingas priešmokyklinio ugdymo grupės pedagogas.

 

 

Nemokamas KET testas

 

http://www.teises.lt/nemokamas-ket-testas.html

 

www.ketbilietai.lt

 

 

 

Paieška

Lankytojų skaitiklis

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien448
mod_vvisit_counterVakar713
mod_vvisit_counterŠią savaitę3884
mod_vvisit_counterPraėjusią savaitę5488
mod_vvisit_counterŠį mėnesį19079
mod_vvisit_counterPraėjusį mėnesį24823
mod_vvisit_counterIš viso214716

Prisijungę: 12
Jūsų IP: 54.198.58.62
,
Šiandien: Sep 23, 2017

Apklausa

Kaip vertinate šią svetainę?
 

„Comenius“ projektas „Young migrants - at home abroad“ baigė mokslo metus

 

      „Comenius“ projektas, mokyklos bendruomenę įsukęs į gana įvairią veiklą, baigė pirmuosius mokslo metus. Kas gi buvo nuveikta per šį laiką?
      2012 m. spalio 10-15 dienomis įvyko pirmasis projekto vizitas į Vokietiją. Šio susitikimo tikslas- susipažinti su projekto partneriais, aptarti projekto tikslus, numatyti veiklas ir būdus jiems įgyvendinti. Į pirmą susitikimą buvo pakviesti projekto koordinatoriai, mokyklų vadovai bei mokytojai. Pasvalio Lėvens pagrindinei mokyklai atstovavo projekto koordinatorė Liudmila Gertienė ir mokyklos direktoriaus pavaduotoja Aida Abukevičienė. Šio susitikimo metu kiekviena šalis pristatė savo mokyklą. Kiekvieną dieną vyko darbiniai susitikimai dėl tolimesnio projekto planavimo, įvyko susitikimas su Vokietijos mokyklos mokytojais bei mokiniais, pabuvota kai kuriose pamokose. Lankytoje mokykloje mokosi apie 50 % mokinių iš imigrantų šalių. Iš daugelio atsiliepimų buvo galima susidaryti įspūdį, kad imigrantai yra visiškai integravęsi į vietinę visuomenę, jie nejaučia diskomforto, ignoravimo ar kitų nepatogumų.
      2013 m. kovo 10-16 dienomis įvyko antrasis projekto vizitas į Portugaliją. Šiame vizite dalyvavo 6 mokiniai ir 7 mokytojai iš Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos. Prieš vizitą  buvo vedamos integruotos geografijos, anglų kalbos, istorijos, technologijų pamokos, popamokiniai renginiai - viktorinos, kad pagilintume žinias apie šalis - partneres. Taip pat pagaminome pokalbių žodynėlius visų projekte dalyvaujančių šalių kalbomis. Tai buvo pirmas vizitas, kuriame mokiniai atstovavo savo mokyklai ir šaliai bei pristatė savo mokyklas ir pirmus darbus, numatytus projekto planuose. Vienas darbų - mokinių kūrybos filmo apie Lėvens pagrindinę mokyklą demonstravimas - sulaukė ypač didelio pasisekimo. Kitas darbas - vaikų žinių apie projekto partneres - šalis apklausos rezultatų pristatymas bei žinių tarp skirtingų šalių mokinių palyginimas. Taip pat pristatėme interviu su Lietuvoje, Pasvalio rajone, dirbančiu ir gyvenančiu Anglijos piliečiu. Daugeliui mokinių tai buvo pirmąkart atlikti pristatymai prieš keliasdešimties žmonių auditoriją. Visi pristatymai bei diskusijos vyko anglų kalba, kas leido mokiniams įgyti didžiulę patirtį bendraujant užsienio kalba. Susitikimai vyko mokykloje, todėl ir mokiniai, ir mokytojai turėjo galimybę susipažinti su Portugalijos švietimo sistema, artimiau pabendrauti su mokiniais ir mokytojais, pažinti jų mokymosi aplinką. 
      2013 m. gegužės 6-12 dienomis lankėmės Lenkijoje. Šiame vizite dalyvavo 6 mokiniai ir 4 mokytojai iš mūsų mokyklos. Vizito metu aptarėme projekto sėkmes ir silpnąsias vietas, apžvelgėme nuveiktus darbus ir numatėme datas bei planus kitiems projekto metams. Lankėmės mokykloje, o mūsų mokiniai aktyviai dalyvavo visose pamokose ir padovanojo savo mokykloje per technologijų pamokas pagamintą įžymaus Lenkijos pastato "Lazienki" maketą.
      Buvo surengtas projekto pristatymas bei paroda Pasvalio r. savivalybėje jos darbuotojams bei miesto bendruomenei. Visą savaitę savivaldybėje vyko Comenius projekto dienos. Šios akcijos tikslas buvo supažindinti plačiąją visuomenę su Europos Sąjungos finansuojamo projekto veiklomis bei privalumais tiek mokiniams, tiek jų tėvams ir mokytojams bei visai bendruomenei. Šiam pristatymui buvo ruošiamasi integruotų geografijos, technologijų, informatikos bei anglų kalbos pamokų metu bei darbo grupės susirinkimų metu. Pristatymo metu mokiniai pasakojo savo patyrimus, įgytus projekto metu, bei išdėstė savo lūkesčius tolimesnėje projekto veikloje. Miesto ir rajono bendruomenė informaciją apie surengtą parodą bei projekto pristatymą bei vykdytas projekto veiklas galėjo perskaityti rajono laikraštyje, savivaldybės ir mokyklos tinklapiuose.
      Projekto metu buvo sukurta anketa "Evaluation of knowledge of European partners". Ją sudarė klausimai apie Europos Sąjungos įkūrimo tikslus, įvykių datas, apie šalių - projekto dalyvių istorinius įvykius, architektūrinius paminklus bei geografinius duomenis. Anketą sėkmingai panaudojome projekto veikloje su mokiniais. Anketos rezultatus aptarėme bei palyginome su projekto partnerių rezultatais vizito į Portugaliją metu.
      Taip pat buvo sukurtas klausimynas "Questionnaire for interviews with migrants". Jame dominavo klausimai apie migracijos priežastis, išgyvenimus išvykus iš gimtosios šalies arba atvykus į naują šalį. Taip pat nagrinėjome adaptavimosi, kalbos barjero, visuomenės požiūrio klausimus. Klausimynas padėjo mokiniams vykdant interviu su migrantais.
      Projekto metu buvo suplanuotas ir sukurtas kasdienių frazių pokalbių rinkinys "Glossary" lietuvių-anglų bei kitomis projekte dalyvaujančių šalių kalbomis. Šis rinkinys skatins išmokti panašias frazes projekto šalių - partnerių kalbomis ir susipažinti su kitų Europos šalių kalbų ypatumais ir skirtumais, o gal panašumais. Ši priemonė yra efektyvus pagalbininkas mobilumų metu.
      Manome, kad projekto poveikis akivaizdžiai jaučiamas. Jis motyvuoja mokinius ir mokytojus vartoti užsienio kalbą bendraujant su kitų šalių mokiniais bei kolegomis (susirašinėjant, bendraujant Skype programa, pristatant veiklą, atsakant į klausimus ir pan.), skatina mokinius ir mokytojus gerbti savo tautiškumą bei ugdo pagarbą kitoms Europos šalims bei kultūroms (projekto metu bendraujama su įvairių religijų ir kultūrų atstovais; bendravimo ir bendradarbiavimo metu užsimiršta skirtumai arba jie tampa nepastebimi ir taip išmokstama toleruoti kitoniškumą).
      Mokiniai mobiliųjų vizitų metu gyvendami šeimose turi galimybę iš arčiau susipažinti ne tik su tos šalies, bet ir šeimos kultūra, tradicijomis, pažinti svetimą virtuvę, gyvenimo būdą bei gebėti adaptuotis šeimoje per trumpą laiką.
      Bendravimas su kitų šalių atstovais praplečia dalyvių akiratį, didina išprusimą bei žinių apie kitas šalis bagažą. Tai leidžia mokytojams, mokiniams, jų tėvams bei vietos bendruomenėms iš arčiau pažinti kitų šalių kultūrą, tradicijas, papročius.
      Dalyvavimas projekte teikia didelę naudą mokyklai, nes jis suaktyvino bendruomenės narius, jų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą, paskatino atsiskleisti jų žinioms ir gebėjimams, žadino norą ieškoti ir taikyti naujus, kuo įvairesnius darbo metodus.
      Skelbdami projekto veiklą vietinei bendruomenei skatiname domėtis galimybėmis dalyvauti tokiuose projektuose.
      Projektas nesibaigė, tik kartu su mokiniais ir mokytojais „atostogauja“ ir laukia naujų mokslo metų bei kito etapo. Be abejo, ir atostogaujant ne vieno galvoje kirba mintys, o kaip priimsime didžiulę grupę svečių mes, nes jau spalio pradžioje į Pasvalį, į Lėvens pagrindinę mokyklą, suvažiuos projekto dalyviai iš Lenkijos, Vokietijos, Turkijos, Rumunijos ir Portugalijos.
      Linkime visiems projekto dalyviams gero poilsio ir naujų idėjų.

 

   Projekto darbo grupės informacija

Last Updated on Thursday, 29 August 2013 13:21