Informacija

 

Pasvalio Lėvens pagrindinė mokykla

Kalno g. 34, Pasvalys,  LT - 39121 

Dir. tel./fakso numeris (8 451) 34352

Raštinė (8 451) 34213

El. paštas levensm@pasvalys.lt

Mus rasite:

https://www.facebook.com/pasvaliolevenspagrindine.mokykla

 

Siūlome darbą 

 

Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos Ustukių skyriuje

reikalingas priešmokyklinio ugdymo grupės pedagogas.

 

 

Nemokamas KET testas

 

http://www.teises.lt/nemokamas-ket-testas.html

 

www.ketbilietai.lt

 

 

 

Paieška

Lankytojų skaitiklis

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien438
mod_vvisit_counterVakar592
mod_vvisit_counterŠią savaitę2482
mod_vvisit_counterPraėjusią savaitę5488
mod_vvisit_counterŠį mėnesį17677
mod_vvisit_counterPraėjusį mėnesį24823
mod_vvisit_counterIš viso213314

Prisijungę: 8
Jūsų IP: 54.225.39.142
,
Šiandien: Sep 21, 2017

Apklausa

Kaip vertinate šią svetainę?
 


Projektas ,,Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas“

,,Olimpizmas – tai gyvenimo būdas, gyvenimo filosofija, žadanti ir jungianti į darnią visumą kūno, valios ir dvasios savybes. Todėl jis skirtas ne tik atletų elitui, bet kiekvienam, ne trumpam laikotarpiui, o visam gyvenimui, ne tik varžyboms ir pergalėms, bet ir tarpusavio bendravimo vertybėms, ne tik sportininkams, sportui, bet ir žmogaus asmenybei, jo sveikam gyvenimui.“ (Prof. Stanislovas Stonkus)

Pasvalio Lėvens pagrindinė mokykla jau keletą metų dalyvauja projekte „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas“. Per visus projekto vykdymo metus sukauptas nemenkas patirties bagažas, todėl šių metų lapkričio 28 dieną Pasvalio Lėvens pagrindinėje mokykloje vyko kvalifikacijos tobulinimo seminaras ,,Gerosios patirties sklaida įgyvendinant vaikų ir jaunimo olimpinio ugdymo programą“.

Pagrindinis seminaro tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, tarpdalykinės integracijos naujovėmis, olimpinių vertybių ugdymo metodais, įgyvendinant šį projektą. Seminaro svečiai: daugkartinis šiuolaikinės penkiakovės Europos ir Pasaulio čempionas, 2008 m. Pekino olimpinių žaidynių sidabro medalio laimėtojas Edvinas Krungolcas, Lietuvos olimpinės akademijos referentas olimpiniam švietimui Gintautas Igliukas, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo skyriaus metodininkė Indrė Rumbauskaitė, Pasvalio rajono savivaldybės mero pavaduotojas Povilas Balčiūnas, Pasvalio švietimo skyriaus vyresnioji specialistė Virginija Bajoriūnaitė, Šiaulių universiteto docentė daktarė Laimutė Bobrova, o dalyviai kūno kultūros ir kitų dalykų mokytojai, vaikų lopšelių-darželių atstovai iš visos Lietuvos.

Seminaro atidarymo metu svečius ir dalyvius pasveikino Lėvens pagrindinės mokyklos direktorė Lina Rauckienė, mero pavaduotojas Povilas Balčiūnas, olimpietis Edvinas Krungolcas ir olimpinės akademijos referentas Gintautas Igliukas.

Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos pedagogės Vilija Mačėnienė, Aida Abukevičienė, Liudmila Gertienė, Diana Grybauskienė, Roma Jackūnienė skaitė pranešimus ,,Olimpinis judėjimas popamokinėje veikloje ir tarpdalykinėje integracijoje“.

Kauno šv. Kazimiero pagrindinės mokyklos mokytoja Filomena Beleškevičienė pristatė mokinių stovyklą ,,Olimpinis kaimelis: iššūkiai ir realijos“.

Rokiškio rajono Pandėlio gimnazijos kūno kultūros mokytoja Rima Žėkienė supažindino su mokyklos Olimpinės dienos tradicijomis.

LSU studentas Šarūnas Stanionis, pagal mainų programą viešėjęs keliose užsienio šalyse, ten aktyviai dalyvavęs olimpiniame judėjime, pasidalino įspūdžiais apie olimpines vertybes, atrastas senovės Olimpijoje, jų naudą pedagoginėje veikloje.

Šiaulių universiteto doc. Laimutė Bobrova skaitė pranešimą apie pedagogo asmenybę, jo vertybines nuostatas ,,Ugdymo turinio ir mokytojo vaidmens kaita – naujos pedagoginės kultūros fenomenas“.

Seminaro pertraukėlės metu svečiai aplankė mokyklos muziejų, vaikų piešinių parodą tema ,,Olimpinės tradicijos“.

Tikimės, kad seminaras išties buvo naudingas, nes sulaukėme daug gražių, šiltų padėkos žodžių. Telšių lopšelio – darželio „Eglutė“ dalyvė dėkojo: „Didele diekou už nuoširdų ir šiltą priėmimą. Į Žemaitiją vešime gerąją Jūsų patirtį, mintis ir daug naudingos informacijos“.

O ypač džiaugiamės olimpiečio Edvino Krungolco mokyklos muziejaus knygoje parašytais žodžiais: ,,Šauniausia mokykla, šauniausi mokiniai ir šauniausi mokytojai!“.

 

Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos

kūno kultūros mokytojos

Seminaro dalyvius sveikina mero pavaduotojas P. Balčiūnas

7a kl. mokinė M. Rastauskaitė dalyviams pristato poemą-mįslę

Kūno kultūros mokytoja metodininkė A. Antanaitienė pristato stendą Olimpinis judėjimas mūsų mokykloje

Biologijos mokytojos metodininkės R. Jackūnienės pranešimas

Seminaro svečiai ir dalyviai

Mokyklos ansamblio sveikinimo daina

Mažųjų drugelių (2b klasė) sveikinimas

Kalba olompinės akademijos referentas G. Igliukas

Olimpiečio E. Krungolco sveikinimas

Kūno kultūros vyr. mokytoja R. Žigienė su olimpiečiu E. Krungolcu

Apdovanojimai

Padėka mokyklai

 

 


Gamtos mokslų turnyras Kupiškyje

 

Lapkričio 22 d. mokyklos komanda dalyvavo Kupiškio P. Matulionio progimnazijoje vykusiame gamtos ir tiksliųjų mokslų turnyre, skirtame Povilo Matulionio vardui paminėti. Tai tradicinis šioje mokykloje vykdomas renginys, kuriame ir mūsų mokiniai bei mokytojai kasmet kviečiami dalyvauti. Turnyro tikslas - sudaryti galimybes skirtingų klasių mokiniams padirbėti bendroje komandoje atliekant integruotas gamtos ir tiksliųjų mokslų užduotis, gebėti panaudoti dalykinius  gebėjimus, įgytus skirtingose klasėse. Labai svarbu ir tai, jog tokio renginio metu atsiranda galimybė susipažinti ir pabendrauti skirtingų mokyklų mokiniams, o mokytojams ir vadovams pasidalinti savais džiaugsmais ir rūpesčiais.

Šiemetinėje mūsų mokyklos komandoje dalyvavo 6 kl. mokiniai Adomas Dranickas, Ernestas Gertas, 7 kl. mokinės Martyna Rastauskaitė, Ugnė Juozapavičiūtė, 8 kl. mokiniai Evelina Sakalauskaitė ir Nojus Vaitekonis. Mokinius lydėjo fizikos mokytoja Ligita Rožėnienė ir mokyklos direktorė Lina Rauckienė.

Be mūsų mokyklos, dalyvavo komandos iš Anykščių A.Vienuolio ir Rokiškio J.Tubelio progimnazijų, Zarasų Salako pagrindinės mokyklos bei šeimininkų - P. Matulionio  progimnazijos - dvi komandos. Turnyro laimėtojais pripažinta Anykščių A.Vienuolio progimnazijos komanda.

Kol mokiniai dalyvavo turnyre, mokytojai dalijosi patirtimi, mokyklų vadovams  direktorius R. Latvys surengė staigmeną – aplankyta nuostabaus grožio Palėvenės Šv. Domininko bažnyčia,  susipažinta su jos istorija.

Turnyro dalyviai kartu su mokyklos bendruomene dalyvavo iškilmingame minėjime, skirtame Povilui Matulioniui atminti.

Na, o keliaujant namo, buvo laiko ne tik renginio akimirkomis pasidalinti, bet ir keblesnėms turnyro užduotims aptarti.

 


 

Akcija „Gilė 2013“

Mokyklos trečiokai ir 4b klasės mokiniai, jų tėveliai bei mokytojos  rinko giliukus ir dalyvavo akcijoje „Gilė 2013“. Zoologijos sodui padovanojome  350 kg gilių. Šiemet „Gilė 2013“ sulaukė išskirtinio visuomenės dėmesio. Keli tūkstančiai žmonių iš įvairių Lietuvos vietų zoologijos sodo gyvūnams sunešė daugiau kaip 34 tonas gilių. Visiems akcijos dalyviams buvo įteiktos padėkos, o pristačiusiems giles – suteikta teisė nemokamai pasigrožėti zoologijos sodo gyventojais.

Pradinio ugdymo mokytoja  metodininkė Gražina Gegevičienė


Išgražėjusi mokykla

Noriu su jumis pasidžiaugti šį nuostabų rudenį įvykusiais mokyklos pasikeitimais ir atsiradusia laisvalaikio zona mums, moksleiviams. Žinoma, jūs jau tikrai pamatėte mokyklos rūsyje ir valgykloje kabančius fantastiškus paveikslus, kuriuos sukūrė mūsų mokyklos septintokės, padedamos dailės ir technologijų mokytojos Erikos Andriūnaitės. Nors jie pagaminti iš paprasčiausių butelių kamštelių, vienkartinių indų ir antrinių žaliavų, atrodo labai įspūdingai. Ir jau tikrai pastebėjote nuolat atsinaujinančias piešinių parodas, kurios puošia mūsų mokyklos koridorius.

O ar jau sužaidėte šaškių partiją su draugu? Dar ne? Tai ko laukiat? Paskubėkit! Jas pagamino mūsų mokyklos technologijų mokytojai Vilhelminas Janušonis ir Petras Kruopis su savo mokiniais?

Mėgsti žaisti stalo tenisą? Vadinasi žinau, kur reikės tave rasti per pertrauką... Tik būkit draugiški ir leiskit pažaisti visiems!

Išgražėjusi mokykla džiugina mokinius, mokytojus, tėvus ir svečius. Tad pasidžiaukime tuo kartu...  

Karolina Veberytė, 7a

 

  

 

  

 

 

Specialus naujienlaiškis tėveliams ir mokytojams www.teo.lt/wifi-mokyklose

Jį perskaitę sužinosite:

·         Kaip prisijungti ir naudotis belaidžiu internetu TEO Wi-Fi;

·         Kuriose svetainėse galima naršyti nemokamai;

·         Ką apie interneto naudojimą mokyklose kalba specialistai;

·         Atsakymus į dažniausiai tėvelių užduodamus klausimus apie belaidį internetą.

 

Puslapyje www.teo.lt/wifi-mokyklose taip pat galėsite pateikti savo komentarą, pasiūlymą, nuomonę, pažiūrėti žemėlapyje, kur dar veikia TEO Wi-Fi Jūsų mieste.


Mokslo metų pradžios šventė

 

Lietingas rugsėjo 2–osios rytmetys kiek pakoregavo Mokslo metų pradžios šventę. Šįkart šventė vyko aktų salėje, kurioje susirinko 352 mokiniai, juos atlydėję tėveliai, mokinių laukiantys mokytojai ir šventės svečiai.

Nuskambėjus Lietuvos  himnui, šventės dalyvius sveikino mokyklos direktorė Lina Rauckienė, Seimo narys Antanas Matulas, Pasvalio rajono savivaldybės meras Gintautas Gegužinskas, savivaldybės tarybos narys Alfonsas Pulokas, Pasvalio šv. Jono Krikštytojo bažnyčios dekanas Algis Neverauskas. Visi kalbėjusieji linkėjo sėkmingų, draugiškų metų, puikių pasiekimų, o svarbiausia - būti gerais savo krašto piliečiais.

Šventės metu dviems mokiniams buvo įteikta Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos vardo premija. Šią premiją už puikius pasiekimus šiemet gavo 6b klasės mokinys Dominykas Dulevičius, o už didžiausią padarytą pažangą - 10 klasės mokinys Faustas Krisiūnas.

Jau tradiciškai pirmaklasiams buvo įteikti Lietuvos pirmoko pasai, liudijantys naujo etapo pradžią. Šiemet jais džiaugėsi 26 mažieji mokinukai.

Šventės vedėjai kalbino mokinius, mokytojus. Pačią pirmąją mokslo metų dieną ištarti nuoširdūs, gražių norų kupini žodžiai tebūnie gera pradžia visiems mokslo metams.


 

 Tėvelių dėmesiui!
 
Siūlome susipažinti su elektroniniu mokinio pažymėjimu.
Daugiau informacijos rasite čia...
 

 

                 Balandžio 29-30 d. ir gegužės 2-3 d. mokykloje vyko „Menų savaitės“ renginiai. Į vieną būrį susibėgo Ustukių, Valakėlių ir Lėvens pagrindinės mokyklų jaunieji menininkai.

Mokyklos svečius, mokytojus ir mokinius džiugino spalvingos parodos, netikėtos meninės akcijos, nuotaikingas koncertas, kino peržiūra.

Ačiū moksleiviams ir jų vadovams už padovanotą gerą nuotaiką!

 

 


Karjeros planus mokiniams padės paruošti mobilieji konsultantai


      Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras vykdo projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“ Nr. VP1-2.3-ŠMM-01-V-01-002. Projekto tikslas – siekti Nacionalinės profesinio orientavimo sistemos plėtros ir dermės, užtikrinant ugdymo karjerai tęstinumą ir prieinamumą bei lygias galimybes visiems švietimo sistemos dalyviams. 2013 metų sausio mėnesį baigti karjeros specialistų mokymai ir įdarbinimai. Projekto veikloms įgyvendinti įdarbinti 919 karjeros koordinatoriai ir 102 karjeros konsultantai. Su mokyklomis pasirašytos 786 sutartys.
      Projektas inicijuoja karjeros planus, kurie yra naujovė švietimo sistemoje. Karjeros planas yra veiksmų seka, padedanti siekti karjeros tikslų. Apima savęs pažinimo ir karjeros veiklų išdėstymą laike bei numato išteklius toms veikloms įgyvendinti. Daugelyje mokyklų vyksta įvairios veiklos, ugdančios mokinių karjeros kompetencijas. Karjeros planas padės susisteminti ir reflektuoti įgyjamas patirtis.
      Daugelis sėkmingų žmonių įvardindami pačią pagrindinę charakterio savybę, padėjusią jiems susikurti sėkmę, mini gebėjimą padaryti tai, ką reikia padaryti. Mokinys galbūt ir  nesuprastų, jog paprastas darbas, toks kaip žolės pjovimas, gali padėti ugdyti šią savybę.  Karjeros planai padeda atrasti ryšius tarp kasdieninių veiklų ir įvairių karjeros kompetencijų. Karjera nėra procesas, kuris prasidės kažkada po studijų baigimo. Karjeros kompetencijas galima ugdyti jau šiandien išsikeliant ir įgyvendinant įvairius tikslus, lankant būrelius, dalyvaujant įvairių jaunimo organizacijų veikloje, savanoriaujant.
      Rinkos ekonomika, globalizacija teikia mokiniams daug šansų, tačiau daugėja ir pavojų.
Kadangi ateitį nuspėti ir suplanuoti darosi vis sunkiau, svarbu išugdyti gebėjimą lanksčiai reaguoti į pokyčius, prisitaikyti prie kintančių aplinkybių ir gebėjimą reikalui esant pačiam imtis iniciatyvos.
Karjeros plano nauda mokytojui yra ta, jog jis turės sistemą tikslingai padedančią vienoje vietoje fiksuoti mokinio karjeros kompetencijas. Mokiniui nauda yra ta, jog jis pradės objektyviau save pažinti ir vertinti. Supras, jog vertingos yra ne tik žinios, bet ir įvairios kitos patirtys. Plano pildymas padeda matyti stipriąsias bei savo silpnąsias puses, kiek ir kokių jie turi įgūdžių, kiek ir kokių reiktų įgyti. Į karjeros planą yra surašoma tikslinė informacija apie pasiekimus, gautus apdovanojimus, siekius, vertybes, dominančias profesijas. Jis susistemina visą reikiamą informaciją, kuria galime remtis rinkdamiesi studijas ir profesiją.
      Geriau suprasdamas, kam jam reikalingos vienokios ar kitokios žinios ir kaip jas įgyti, mokinys mažiau blaškysis, priims teisingesnius sprendimus dėl mokymosi krypčių, studijų programų, profesijų, darbą siūlančių skelbimų – tokiu būdu patirs mažiau nusivylimų ir streso, taupys savo ir kitų laiką bei valstybės švietimui skirtus pinigus.
Galvojimas apie ateitį bus labiau koncentruotas į konkrečių veiksmų atlikimą, domėjimąsi pasirinktomis sritimis. Mokinys įpras sisteminti svarbią informaciją, reikalingą orientuojantis darbo pasaulyje. Išmoks dirbti su tikslais, juos analizuoti, kurti jų įgyvendinimo planą ir reguliariai peržiūrėti progresą, atlikti reikiamas korekcijas.
      Karjeros planai plačiai naudojami visame pasaulyje. Daugelyje šalių karjeros planas yra pagrindas CV rašymui. Kai kurie darbdaviai mielai susipažįsta ir su pačiu karjeros planu. Darbdaviui ruošiant informaciją apie save tai bus puikus ramstis, padedantis atsirinkti reikiamą informaciją, nes dažnai pamirštame ar net nepagalvojame, jog kažkurios mūsų patirtys gali būti įdomios darbo pasaulyje.
      Karjeros planus, turėtų pasirengti kuo didesnis kiekis moksleivių, jie yra paruošti 5–12 klasių moksleiviams. Karjeros plano pildymas – ne vienkartinis veiksmas, o procesas, kuris gali būti kūrybiškas, lankstus ir kiekvienas mokytojas bei karjeros specialistas gali drąsiai koreguoti karjeros planą pagal savo supratimą. Tačiau jei norime kiekvieną grafą užpildyti išsamiau, patirdami, ką reiškia kiekvienas rašomas žodis, galime pasitelkti kūrybiškumą, pasisemti idėjų iš Mokytojo ir Mokinio knygų. Karjeros planų turinys yra derinamas su bendrąja ugdymo programa. Tai gali būti puikus užsiėmimas klasių auklėtojams klasių valandėlių metu. Daugybė karjeros plano dalių sutampa su etikos, ekonomikos ir kitomis pamokomis, tad plano pildymas gali būti integruotas į šias pamokas, Darbą su karjeros planais organizuoja mokyklos karjeros koordinatorius ir mokyklą atvykstantis karjeros konsultantas, tad kiekvienas mokytojas ir klasės auklėtojas gali kreiptis pagalbos į juos.
      Karjeros planų pavyzdžius ir jų pildymo instrukcijas galite rasti svetainėje www.mukis.lt skyrelyje skirtame mokytojams prie metodinės medžiagos.
Mobilieji karjeros specialistai:
Danutė Morkūnienė, karjeros konsultantė, el.p.: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , mob.: 8 673 10903
Rasa Žigienė,  karjeros koordinatorius, el.p.:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


 

Kodėl valgyti reikia reguliariai ir tinkamai?

 


      Sveikatinimo srityje dirbantys sveikatos specialistai, sveikos gyvensenos propaguotojai labai dažnai kalba apie moksliškai įrodytus mitybos ir sveikatos sąryšius, informuoja apie netinkamų įpročių galimas pasekmes. Mokslininkų teigimu, net 30 proc. onkologinių ligų atsiranda dėl neracionalios mitybos, didėja rizika susirgti ar susergama širdies ir kraujagyslių ligomis bei cukrinio diabetu.
      Nėra lengva mūsų gyventojus įtikinti, jog dažnai netinkami mitybos įpročiai, netinkamai pasirinkti maisto produktai tiesiogiai įtakoja mūsų savijautai ir sveikatai. Šį kartą norime atkreipti Jūsų dėmesį į mitybos režimo reikšmę ir priminti, kad tai yra nemažiau svarbu nei tai, ką valgome.  
      Mitybos režimas – tai valgymų skaičius per parą ir kiekybinis maisto pasiskirstymas atskirų valgymų metu. Mitybos režimą reguliuoja smegenyse esantis pagumburis, susijęs su alkio jausmu. Alkio jausmas išnyksta po 10–15 minučių pavalgius, kai pirmoji maisto porcija suvirškinama ir pasisavinama. Apetitą slopina dažnas valgymas nedidelėmis porcijomis.
      Racionaliausias toks režimas, kai per pusryčius ir pietus žmogus gauna daugiau nei du trečdalius paros raciono kalorijų, o vakarienei – mažiau nei trečdalį. Maitinimosi laikas gali būti įvairus, tačiau rekomenduojama, kad tarp pusryčių, pietų ir vakarienės būtų 5–6 valandos. Nereguliarus valgymas kartą ar du kartus per parą kenkia sveikatai. Tyrimais nustatyta, kad valgantys mažiau nei du kartus per dieną dažniau serga skrandžio ligomis, virškinimo sutrikimais negu valgantys reguliariai tris arba keturis kartus per dieną.
      Lentelėje pateikiame rekomenduojamą atskiriems valgymams paros maisto energinės vertės dalį (procentais):


Valgant 3 kartus

  

Pusryčiai 30 proc. energetinės vertės
Pietūs  40–45 proc. energetinės vertės
Vakarienė 25–30 proc. energetinės vertės


Valgant 4 kartus 

   

Pusryčiai 25 proc. energetinės vertės
Pietūs 35 proc. energetinės vertės
Pavakariai ar priešpiečiai 15 proc.  energetinės vertės
Vakarienė 25 proc. energetinės vertės

 


      Maitinimosi laikas gali būti įvairus, tačiau rekomenduojama, kad tarp pusryčių, pietų ir vakarienės būtų 5-6 valandos. Vakarieniauti reikia maždaug prieš dvi valandas iki nakties miego, patartina iki 20 valandos.
      Nepamirškime, kad kiekvieną dieną reikia gerti pakankamai skysčių, ypač vandens. Sveikam suaugusiam žmogui per parą rekomenduojama išgerti 2–3 litrus skysčių, didžiąją jų dalį turi sudaryti geriamasis vanduo. Dalį skysčių gauname su maistu (su sriuba bei gėrimais – iki 1 500 ml, vaisiais, daržovėmis, mėsa, duona bei kitais maisto produktais – iki 1 000 ml), tačiau tikrų skysčių būtina per parą išgerti apie 2 litrus prarastam vandeniui kompensuoti. Be to, organizme vykstant įvairiems procesams per parą pasigamina apie 0,3–0,5 litro vandens. Vanduo – gyvybiškai būtinas mitybos komponentas, nes jis organizme atlieka labai svarbias fiziologines funkcijas. Vanduo sudaro maždaug 60 proc. vyro ir 50 proc. moters kūno svorio; vaikams – iki 70 proc.
      Mitybos įpročius pakeisti nėra lengva. Žinoti apie mitybą, jos principus ir higieną irgi neužtenka. Norint rezultato reikia turimas žinias tinkamai ir praktiškai pritaikyti, keisti netinkamą  elgseną. Tai procesas, kuris reikalauja Jūsų valios pastangų. Svarbiausia, kad mūsų mityba atitiktų fiziologinius organizmo poreikius, maisto pasirinkimas būtų tinkamas ir saugus.
      Linkime išminties, laikantis tik 3-ų pagrindinių mitybos principų, nusakančių visą mitybos esmę: saikingumas, subalansuotumas bei įvairumas.


Pasvalio rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro informacija
Šaltinis: Sveikos gyvensenos rekomendacijos, Vilnius, 2011 m.

 


 

 

 

Last Updated on Monday, 17 March 2014 14:37